søndag 24. juni 2012

Abra kadabra!


Her om kvelden gikk Harry Potter og de Vises sten på TV og jeg ble sittende og drodle litt med tanken om å eie en slik tryllestav! Da kom jeg på at jeg hadde lest et tips ett eller annet sted om hvordan lage slike tryllestaver selv!

Jeg kjente kreativiteten min krible og gjøv løs på oppgaven. Jeg lagde en liten "prøvekolleksjon" av spisepinner som jeg stolt viste frem til min kjære. Han kikket interessert bort og sa: "De var veldig fine og eh.... veldig nyttige"


Selvfølgelig valgte jeg å overhøre ironien og responderte at de selvfølgelig var veldig nyttige! "Man behøver jo egentlig ikke en tryllestav for å finne hverdagsmagien, men du verden som det kan hjelpe!" Svarte jeg! Etter å ha tenkt seg litt om sa han seg enig og korrigerte seg selv: "Selvfølgelig er de nyttige kjære"

Tryllestaver laget av papir
Om den siste kommentaren var ironisk eller ikke valgte jeg å se bort i fra for etter å ha postet et bilde på facebook rant det inn med bestillinger på tryllestaver til store og små! Nå er han iallefall helt enig i at de var ganske nyttige for husøkonomien!

Bippeti boppeti boo

Med redsel for øyeutstikkinger og andre ulykker forsøkte jeg meg derfor på papirstaver også! Disse ble ganske vellykkede om jeg skal si det selv! De er laget av hardt rullet papir og mye lim så de er solidere enn det kanskje kan høres ut. De kjennes ut som plastikk å ta på og i tuppen der de er tynnest er de mykere enn de som er laget av blomsterpinner i tre. Samtidig er det også mindre risikabelt for de aller minste trollmennene der ute.

Nå har jeg åpnet egen nettbutikk der jeg selger både tryllestaver og litt annet stæsj som jeg har laget som du gjerne må besøke her eller du kan klikke på fanen merket "Nettbutikk" på hovedsiden!

Da skal jeg gå i gang med å trylle frem flere tryllestaver og litt hverdagsmagi både til små fe-prinsesser og andre trollmenn!


2 kommentarer:

Lena Pettersen sa...

Hei du vakre!
Så mye flott du lager :)
Grattis med Epla-butikk.

Vesla og jeg fryder oss over egne tryllestaver. Magisk dag til deg og dine.

Klemmer

Anki Helgor sa...

Tuuuusen takk søte du <3 Håper og satser på mer stæsj i butikken fremover :-)

Klemmmmm