mandag 30. april 2012

Dag 18 av 21 fra B til A - Ikke hver dag man viser fingeren til seg selv...


Skriiiiik.... man har forsovet seg...!!! Halv ni liksom!! Herlig fred for et slaraffenliv! Sånn kan det gå når man ikke passer på, som Cornelia pleier å si.

Mannens migrene har gått ut over hele familien i dag ettersom det er han som skal opp først og dermed bærer ansvaret for å vekke resten av oss! Jeg tar selvfølgelig ingen selvkritikk i så henseende ;-)

Nei, den stakkars mannen min la seg i går kveld kl halv åtte fordi han som sagt fikk migrene. Jeg i min kjærlige iver lot ham få sove resten av kvelden uten tanke på at han kanskje hadde ting han skulle gjøre. Dette resulterte i at han sto opp i natt og tok selvangivelsen (!)


Nå har altså hele familien forsovet seg men man er da like blid! Bortsett fra mannen som dro på jobb, fortsatt med hodepine :-/

Utover dette har jeg har jeg sovet godt for en gangs skyld! Husker ikke når C kom inn i vår seng men hun var der i allefall kl. 05 da jeg måtte opp og gjøre mitt morgentoalett! På den tiden hadde jeg altså sovet i seks timer og følte meg ganske så uthvilt og våken.

I et kort og desillusjonert øyeblikk vurderte jeg å stå opp da, etter seks timers søvn, ettersom jeg har vært inne på tanken om å prøve dette tidligere. En stemme inne i meg sier at jeg kommer til å angre hvis jeg går og legger meg igjen nå, fordi jeg alltid blir så ekstreeemt trøtt av å sovne igjen sånn på morrakvisten. Men ærlig talt, kl 05 er slikt et LATTERLIG tidspunkt å stå opp på at jeg pekte nese til stemmen og gikk og la meg igjen.

Resultat: Forsovelse og en helt idiotisk trøtthet som omfavner meg som sumodrakt... Sirup i leddene, blylodd i føttene, sand under øyelokkene og bomull i munnen! Kunne nok sovet til tolv-ett tiden uten problemer nå...

En hånlig latter når meg fra dypet av mitt indre... Moooohohohohaaaahaa.. "Jeg sa du skulle stått opp kl. 05.."
"Hold kjeft" sier jeg muggent, og viser fingeren til meg selv.

Nå: En herrrrlig Cardio-time... Livet er herlig, livet er herlig, livet er HERLIG!!!! Sånn, hva man sier til seg selv setter standarden for dagen så nå er den satt!!



Ingen kommentarer: