fredag 4. mai 2012

Just a sign


Denne sangen lagde jeg et par dager etter World Trade Center angrepene 9/11. Den er derfor ikke ny, men den dukket brått opp i hodet mitt igjen nå under rettsaken som pågår etter terrorangrepene i Oslo og Utøya den 22. juli i fjor.

Jeg har fått flere forespørsler om teksten til sangen så her er den :-)



Just A Sign


Where are you
when no one seems to care
or when love seem to vanish
the moment it appears?

Where are you
when innocents are killed
or when lifelong dreams are shattered
and can never be fulfilled?

Just a sign
I think we might nee done now
Or did my expectations get to high?
Just a sign
We need an answer somehow
Or did the truth get lost in the lies?
Just a sign…

Where are you?
Are you right here next to me?
Yes I know that´s in your promise
but I still need to see

Just a sign
I think we might nee done now
Or did my expectations get to high?
Just a sign
We need an answer somehow
Or did the truth get lost in the lies?
Just a sign…

Over and again I know I´ll keep repeating
I want to learn the secret about every little thing

Just a sign
I think we might nee done now
Or did my expectations get to high?
Just a sign
We need an answer somehow
Or did you close the gate to paradise?
Just a sign…

2 kommentarer:

Maria Myrland sa...

Husker du spilte litt av denne for meg for lenge siden. Den er ennå vakrere nå i dag, spesielt etter det som skjer.

Anki Helgor sa...

<3 TAKK Maria! Jeg har jo skrevet flere sanger men denne har liksom aldri sluppet helt taket i meg. Føler at den fortsatt har noe å si, så tusen takk <3