tirsdag 17. april 2012

Dag 5 av 21 på vei fra B til A - Ingen fremgang å skue



Som videoen viser så kom jeg meg ikke opp kl. 07 slik jeg hadde lovet meg selv, og jeg kom fem minutter forsent til møtet mitt... Skulle ta toget men det rakk jeg jo ikke så da måtte´a Sølvi (bilen min) følge meg til byen allikevel. Heldigvis er jeg ganske god på å "bestille" parkeringsplasser ;-) Hadde ikke helt regnet med "Breivik-kø" i tunnellene inn til byen så tross glimrende p-plass var jeg altså fortsatt fem minutter sen. Liker IKKE!! Dette er en av de tingene jeg vil til livs ved å bli A; forsentkomming!

I dag igjen våknet jeg altså to timer før klokka skulle ringe og måtte på toalettet. Denne gangen ble jeg faktisk liggende en halv time før jeg sovnet igjen også.. Når jeg først har sovnet da er jeg heeeelt kake når  klokka først ringer :-/ Jeg begynner seriøst å lure på
om jeg skal forsøke å stå opp neste gang og ikke gå å legge meg igjen?

Det er fortsatt lite fremgang å spore. Jeg våkner med hodepine (kanskje fordi jeg har kuttet koffeinet på kveldstid?) samtidig som jeg har en usigelig trang til å sove en liten ettermiddagslur. I tillegg er jeg ikke akkurat trøtt om kvelden heller.

I kveld skal jeg på Michael Bublè konsert!!! Juhuuuu! Sikle....!!! Gleder meg veldig og lurer fælt på om  jeg er hjemme igjen før elleve.. Hvis ikke blir det en liten utskeielse i dag, ha ha ;-)

Ingen kommentarer: