fredag 23. mars 2012

Helgorias Hage: Begynnelser


Helgorias Hage: Starten: Jeg er spent! Endelig har jeg opprettet den bloggen jeg lenge har tenkt på og er både ivrig etter å komme i gang, samtidig som jeg er litt overveldet over alle mulighetene som ligger der ute :-)

Bildet over er av et lite hjørne av min mikroskopiske hage der mange av mine prosjekter og ideer blir unnfanget og skapt. Enten det dreier seg om å male møbler eller malerier, lage godteriøredobber eller prosjekter av mer faglig art så får inspirasjonen godt stell her!


Jeg har startet med mye rart opp igjennom og det som ser ut til å være fellesnevneren er at jeg sjeldent slutter med noe av det. Det fører jo til at jeg som regel har litt for mange ting å være opptatt av og lyst til å drive med. Nå driver jeg med ernæring og digger det, samtidig er jeg opptatt av trening og musikk. Sangkarrieren lever ennå selv om jeg jobber som ernæringsfysiolog og skribent. Samtidig elsker jeg å tegne, male, skrive låter, snekre(?!), lage smykker og leke konditor i ny og ne. Jeg drømmer om å ta opp igjen pistolskytterkarrieren og å fortsette på Tae Kwon Do som jeg drev med for noen år tilbake. Eller kanskje jeg skulle begynne med Kick Boxing?

Uansett så begynner jeg min karriere som blogger i dag og regner ikke med å slutte med dette heller med det første :-) Jeg elsker begynnelser!

2 kommentarer:

Line sa...

JEG elsker alle dine begynnelser!
JEG elsker alle dine ideer, produkter og utsagn!
hihi... Og JEG elsker litt deg også... knis... Kaffe i hagen snart? Ja sånn når dagene blir litt roligere?
Suss på snuten

Anki sa...

TAKK søte du <3 Selvfølgelig må det bli en kaffe i hagen :-) Vi setter vår lit til at været holder. Ellers så er jo Helgorias Hage også en sinnstilstand så den kan jeg ta med meg overalt og dermed drikke kaffe overalt ;-) Klemmmmmmmmmm