fredag 13. april 2012

Dag 1 av 21 på vei fra B til A



Dag 1 av eksperimentet er vellykket mht at jeg både la meg når jeg sa jeg skulle og sto opp når jeg sa jeg skulle... Hva nattesøvnen angår er vel kanskje ikke vellykket ordet.

Litt sliten etter en kort natt:
Kl. 23:59:    I seng - høre på Andrew Johnsson Relaxing meditation-app på telefonen
Kl. 00:25:    Opp og ta migrenetablett
Kl. 00:40:    Fortsatt våken... Ny runde med meditasjon-appen

zzzz....

Kl. 01:10:   Våkner av at Espen snorker ...
Kl. 01:25:   Fortsatt våken..


zzz...

Kl. 02:00:    Må tisse..
Kl. 02:45:    Våken, tett i nesa og tørr i kjeften. Øynene klør av pollen..

zzzz.....

Kl. 04:00:    Våkner av at jeg er svett, Cornelia har visst kommet og ligger halvveis oppå meg. 
Kl. 04:10:    Tilbake i senga etter å ha kranglet med Cornelia om at hun må sove i sin egen seng..

zzz...

Kl. 07:00:   Våkner av en irriterende og masende lyd fra telefonen. Vekkerklokke... Jeg ligger klemt
                    inn i nattbordkanten fordi Cornelia har tatt plassen min ...igjen!

Kl. 07:10:   Familien min er ute av sengen og det føles helt fantastisk å velte seg over og hvile bare
                   litt til...
Kl. 07:45:   Blir påminnet om løftet mitt av min kjære og dras opp...







Kl. 11:35:   Har fortsatt ikke fått utført noe fornuftig ennå, annet enn å drikke kaffe og surfe på nettet..
                   Kroppen min virker ikke helt ennå men jeg har iallefall dusjet og spist litt. Snart på 
                   apoteket for å kjøpe allergimedisin.. Jobbe? Jada, snart..

Kl. 12:24:   Har ikke kommet meg ut ennå men har endelig blitt litt sulten så nå er det lunsj så ut av
                   døra! Hurra det er sooool!!!




2 kommentarer:

Espen sa...

Det må være en skrivefeil i blogginnlegget. omtrent kl 01.10 .....

Anki Helgor sa...

Ikke bry det pene hodet ditt med det du vennen min <3