lørdag 14. april 2012

Dag 2 av 21 på vei fra B til A - Allerede på vei tilbake til gamle spor




Allerede er jeg på vei inn i gamle spor... Hmm..

Jeg la meg kl. 23 som jeg har lovet meg selv. Meeeeen jeg skulle bare fikse noe på telefonen min før jeg sovnet. Og så måtte jeg jo filme forrige innlegg.. Så oppdaget jeg at jeg manglet en videoredigerings-app, og App-store har maaaange som det går an å bruke mye tid på å utforske. Så hadde jeg glemt tlf. laderen i stua så jeg måtte opp og hente den. En stund etter det kjente jeg at jeg måtte opp igjen da det nå var på tide at den koffeinfrie kaffen jeg drakk i går kveld fant veien ut igjen.
Etter dette ble jeg liggende å irritere meg litt over naboen som, rett over hodet på meg, alltid tasser rundt på soverommet sitt og mister ting på gulvet til stadighet. Dessuten har denne naboen en mystisk uvane som jeg bruker mye tid på å gruble over når jeg ikke får sove. De trekker alltid
ned i toalettet flere ganger på rad, OGSÅ om natten!!! På det verste skjer det omtrent hvert kvarter! Første gang jeg ble oppmerksom på dette antok jeg at noen var syke der oppe, men det må nok være noe annet og om natten kan jeg gruble mye på slike ting når jeg ikke får sove!

Etter kun èn runde med Andrew Johnsson (meditasjons-appene mine) sovnet jeg faktisk, og sov (hold deg fast) igjennom HELE natten!!! Weeeeee!!! Jeg våknet først da datteren min ville stå opp kl. halv syv men det var drøyt tidlig for mor, tross løfter om ny A-menneske status innen nær fremtid! En liten tissings før jeg umiddelbart sovnet igjen og våknet meeeeget senere til tom (!?) seng og en klokke som viste 08.20!!! Wæææææh...!!! Jeg har forsovet meg og brutt min fine nye rutine allerede dag to!  Og jeg som til og med hadde planer om å bake før frokost! Blerk! Jeg anklaget selvfølgelig Espen for å ha sviktet meg ved å ikke vekke meg men han tok visst ikke selvkritikk.. :-/

Fikk uansett bakt, selv om jeg ikke kunne nyte nybakt frokost som planen var. Dagens scones ble kanskje i overkant kjærlige for de mer nøkterne men helt perfekte for oss som er litt mer romantisk anlagt ;-)

Oppskrift på mine egenkomponerte scones her

Er usigelig stolt av prestasjonen såpass tidlig på lørdagen tross forsovelse :-)

Ingen kommentarer: