lørdag 14. april 2012

Hvorfor vil jeg bli A-menneske?


Jeg har fått noen spørsmål om hvorfor jeg utsetter meg selv for dette A-menneske greiene. Svaret på det er at fordelene med å bli A rett og slett er overlegent mange! Derfor har jeg laget en liste på de  viktigste punktene for hvorfor jeg skal bli et A-menneske:

  1. Man rekker jobben
  2. Man holder seg våken på jobben
  3. Man kan få utrettet noe før kl 12
  4. Man har barn.... 
  5. Man slipper å sitte alene om kvelden når huset har sovnet
  6. Man får nok timer søvn fordi man faktisk blir trøtt om kvelden
  7. Man slipper morgenkvalme utenom graviditeter
  8. Man slipper å spise mens man løper til toget
  9. Man slipper vondt i magen fordi man spiste mens man løp til toget
  10. Man kan trene på morgenen
  11. Man blir i sync med svigerfamilien... 
Hvis ikke dette funker vil mitt neste prosjekt gå ut på å endre verdens vaner på 21 dager slik at ingenting starter før kl. 12 om formiddagen ;-)

Ingen kommentarer: