tirsdag 1. mai 2012

Dag 19 av 21 fra B til A - BURSDAG!!!


Ååå for en fiiiin dag!!!! Sol både i hjertet og ute! Glad Anki :-)

Etter en natt med sånn halvhjertet søvn ble jeg vekket av korn og mann som sang "Hurra for deg" og kom med gaver, blomster og godteri på senga <3

Fikk verdens nydeligste bursdagskort også <3

En mann som har stått på kjøkkenet og ordnet mens bursdags"barnet" har fått fjonge seg i sola med venner! Et korn som har fått leke med noen små gjester og sovnet lykkelig med plaster på fingeren og magen full av is og kake :-)
Kan vel en kone og mamma ønske seg mer?


Jeg har hatt hagen full av venner og spist så masse pølser og kaker at jeg har fått tidenes sukkergrøss... Prøvde å kurere den med litt ost men da ble det visst bare værre. Eneste kuren er visst å ta det litt rolig med "døtte-innpå-muskelen"

Nå er det allerede kvelden og jeg må hoppe i seng mett av både sukker, sol og takknemlighet. Hurra!

Dette er dag 19 av prosjektet mitt og min "forskning" er snart over! Vet ikke helt om jeg tør håpe på noen drastisk endring i løpet av de to neste dagene men jeg er i allefall ganske trøtt nå ;-)

Takk for en nyydelig dag i Helgorias Hage folkens!

Ingen kommentarer: