tirsdag 24. april 2012

Dag 12: Eh... jeg har faktisk sovet..(!?!)



Jøsses, jeg har faktisk sovet i natt!!! Juhuuu!!! Hva skal jeg skrive om da? Nettene er jo nesten mer hendelsesrike enn dagene her i huset ;-)

Jeg sovner fortsatt ikke umiddelbart etter å ha lagt meg og jeg spretter heller ikke opp om morgenen men jeg må faktisk innrømme at det er litt lettere å komme seg opp av senga nå enn for halvannen uke siden. (Iallefall når jeg faktisk har sovet hele natten he he)

I flere kvelder nå har Cornelia hatt vondt i magen før hun skal legge seg. Hun sliter ofte med vond og løs mage og er kvalm innimellom også. Jeg pleier å si at hun er født sånn ;-) Igjen kan man si: "som mor så datter"... Herrrrrrrrrlige gener jeg plasserer videre altså! Alle tiders!!! I går
etter noen runder på do og litt trøst i form av kiling på ryggen så roet hun seg og sovnet til slutt, kl. 22... igjen, hrmf..! Voksenkveld, og for ikke å snakke om voksennatt begynner å likne på fremmedord, men i natt har jeg ingen anelse om når sengen ble omgjort til en campingleir. Alt jeg vet er at sengen var full av folk da jeg våknet og at jeg hadde ligget og purket og sovet meg igjennom hele det vanligvis så yrende nattelivet i Helgoria! Yeeyyyy!!

Formiddagstreningen går også overraskende nok bra nå! I dag spant jeg avgårde til spinning kl halv ti og jeg hadde hverken muskelatrofi (muskelsvinn) i bena eller venstresidig hjertesvikt med påfølgende vann i lungene heller, slik jeg var overbevist om at jeg hadde i forrige uke. (Noen ganger er det en stor ulempe å ha lest medisin...)

Nå viser våren seg fra en mye bedre side enn på lenge så jeg har tatt turen ut i hagen for litt hagekontor, sammen med min lille sekretær og assistent Sangparakitten Nellie. Nu smiler livet i Helgorias Hage og man slutter aldri å forundres over hvor mye en god natts søvn har å si for hommøret :-)





Ingen kommentarer: